20:37

idag har jag bara tagit det lungt, klev upp tidigt kanske kvart i 11.
sov på aga vägen inatt och ska göra det en natt till aja när jag vakna så
börja jag dagen med ett glas iskall cocacola de satt bra de.
sen satt jag vid datorn kolla påfilm och sådär. mamma och tomas åkte
till valbo så ja stannade kvar där! sen kom dom och hämta mig
mamma hade köpt 1par svarta spetstrosor och en vit spets bh. den var
ful så den ska hon lämna tillbaks.
nu är dom åp videomix och hyrfilm och köper godis. dock så bantar jag
så jag ska inte äta godis! även att ja nyss åt pizza men jaja.
nu äre slut på de där. och ja kommer få rälstandställnnig lol! haha.
så nu måste ja använda bög konstiga stora tandställningssaken.
den gör förjävligt ont. hade vart klart nu om ja använt den från början
men nejnej. ska börja nu iaf =)  också behöver ja köpa massa nya grejer.
jobbig period de kommer jämt perioder där man vill jätte mkt.

ny mickrofon+puffskydd
firewirekort
klocka
kamera+undervattenshus
mobil
nytt smink

bläääääääää ta livet av mig! ska gå tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0