01:43

idag har jag typ inte gjort nånting,
vakna halv8 av att hunden ville gå ut och jag orka värkligen inte
så jag ringde mormor så hon fick hämta honom.
sov vidaree tills typ kvart i12 då kom mormor och hämta mig
hem dit käka fläskfilee pommes med bea, <333 loooveit.
aja sen åkte jag hem sov en timme, sen kom mamma hem
&hon hade köpt jordgubbar så satt o snacka lite me henne samtidigt som
vi käka det. sen gjorde jag ingenting satt vid datorn ingenting
ingenting, lyssna på musik &k sen gick jag med mamma upp på
stan köpte mat sen hem o käka det.
satt vid datorn typ 1timme sen stog lina och frida utanför min balkong
stog o snacka me dom lite sen gick ja ner till dom va ute ett tag
och nu kom ja nyss in ska typ sova strax.
och nu har ja berättat min dag i detalj fan. LOL puss tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0