21:49

tog lite extra sovmorgon idag också när jag kom till
skolan var ja ledig för det var endå
bara ns-rocken och den behövde jag inte se.
blää men jag stanna och kika endå.
när ja GICK(!!!) hem från skolan med
skavsår och det är ganska långt
köpte jag en glass på vägen.. aja sen
när jag kom sem satt jag vid datorn sen åkte jag till
valbo med mamma&mormor hah, skulle köpa skolavslutningsskor
men kom endå hem med
ett par jeans och en mascara. ska ha ett par skor
ja redan hade hemma ville ha vita
men dom är ju fina dom här med. käkade på
ikea också satt man där kom på att man hade match
också. klockan va typ halv6 eller va de nu va och jag hade
ingen aning när det va samling eller så.
jaja, nu sitter jag här har absolut ingenting
och göra fett tråkigt det är 60/70 i stadsparken+stan
vill ju dit men puss och hej ingen att gå meeed vavavaaa..


Kommentarer
Postat av: maria

Gott med glass :)

2008-06-09 @ 14:04:59
URL: http://marialundqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0