HÖGBOCUP!

tjotjo idag har jag haft cup jag gick upp värsta tidigt halv9
typ käka frukost, packa de sista sen åkte jag till skogsvalleen
och hade match. 0-0 varté.
sen typ åkte ja hem och käkade, gick på stan och köpte nya
fotbollskor dom andra va 36/5 ! asså on halv.
och jag har 38 satt ja har blånagelx2 och jävligt ont satt de gick
inte så jätte bra o spela men hoppas de blir bättre över natetn. aja
sen till björksätra, spöregnade ju
så mascaran va åt helvete LOL!!!!
aja den matchen vann vi med 1-0 ialafall.
sen käka vi på jernvallskolan sen åkte ja hem, ja somnade i datastolen fakktist.
vet inte hur riktigt men när ja starta om datorn somna ja!
sov inte så länge precis va inte så skönt direkt.
aja efter de åkte jag och köpte lite godis de va ju ja värd!
nu ska ja typ äta lite godis sen sova ska upp värstatidigt imon igen.
ännu tidigare till och mee, ja ska va på jv 8!!!!!! lol :(
imorron är de disco på parkbadet för alla lagen och alla andra
tror ja får komma också. sen ska vi ut och äta också vettefan hur vi
ska hinna med allting men aja! sen ska vi sova över på ett dagis
sen ska ju vi såklart såklart såklart förhoppningsvis spela semi och dedär
men nu måste ja sova iaf puss´tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0