KAMERA.. 23:29

funderar på o köpa en ny kamera, inte för att jag har pengar
men man får väll spara haha. har en EX-Z1050 nu 10.1 megapixel
jag kan inte påstå att den är dålig men är endå sugen på nå nytt. Plus att jag har
tappat bort laddaren till den och orkar inte köpa ny, så kan lika gärna köpa
ny kamera. funderar på en system kamera men vem an orkar ha med sig
en sån överallt, går ju inte att dölja precis! Kanske ska köpa en sån
och sen när man ska ut på grejer tar man den andra kameran.
jag har 2 redan en 5.0 megapixel hp-kamera. också den där casio EX-Z1050.
nån som vet nån bra kamera får ju gärna säga till.


inte för att bilden har nått me texten att göra men lägger ut den ba
för att de ska bli lite roligrae och kolla , haha :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

sv. Nä, tyvärr inte.. jag är själv på jakt efter en.. vill du ha digitalkamera eller systemkamera?

Glad midsommar!

2008-06-20 @ 14:40:20
URL: http://veroniicaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0