SÖNDAG! :) 22:30

hejhej igår var de magsjuka hemma hos mig,
men jag klarade mig som tur är åt vitpepparkorn taha :)
på kvällen åkte jag hem till lina, sov hos henne. somna
typ 5inatt nån gång. vakna halv12 sen somna om och vakna
igen en timme efter typ då skulle vi ut och sola på studsmattan,
var fett trött men sola i typ 15minuter sen ville lina gå in igen.
vi typ gjorde nästan ingenting men endå lika roligt varje gång med
palovaara. hah, sen cykla vi hem till hennes pappa häma pengar.
sen cykla vi till barrsätrakiosken&käkade sen hem till mig
satt vid datten ett tag sen åkte hon, och nu har ja typ städat mitt rum
och sådär, inte riktigt klar än men typ :) ska duscha och sånt snart
sen imorron börjar jag 10.00&då ska jag till högbo och bada&spela
minigolf med lillagruppen+lina.
sen på tisdan går jag i skolan 1&en halv timme känns fint.
sen äntligenlördag and skolavslutning <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0